autocar
     užívatel: 
        heslo: 
       registrácia
          

adminidtmpaccess&06tn
Add here any keywords to be catched by search engines
Prihlasovacie údaje do nášho systému získate zakúpením služby Prístup, budú Vám doručené v balíku.
Prihlásením získate prístup k doplnkom, návodom, zoznamu programového vybavenia, aktualizáciám a technickej podpore, ktoré s našimi produktmi prichádzajú.

Máte záujem o viac kusov našich produktov?

Kontaktujte obchodné oddelenie a vyžiadajte zľavu.

Vyskúšajte naše produkty bezplatne!
Objednajte si ktorúkoľvek sadu a v prípade nespokojnosti môžete tovar vrátiť.
    

Návšteva autoservisu - s rozumom

Ak sa chystáte sa do autoservisu alebo vlastníte starší či poruchovejší automobil, určite Vás zaujmú ďalšie riadky. V praxi sa stretávame sami s neserióznosťou autoservisov a často sa o týchto postupoch píše aj v iných zdrojoch na internete. Predovšetkým sa jedná o vykonanie servisných úkonov, ktoré sa zaúčtujú nad rámec resp. neboli požadované ani nutné pri oprave automobilu.

Servis účtuje diagnostiku automobilu

Diagnostika automobilu by mala byť prvotná cesta k nájdeniu a odstráneniu poruchy. Napovedá, kde chybu hľadať a ako ju odstrániť. Autoservisy za tento niekoľkominútový úkon účtujú vysoké sumy, ktoré prenášajú na klientov. Je rozdiel, ak klient požaduje vykonanie diagnostiky, alebo sa mechanik rozhodne využiť diagnostické zariadenie, pretože jeho schopnosti nie sú dostatočné na nájdenie poruchy. V druhom prípade, by sa diagnostika nemala účtovať i keď sa to v praxi deje opačne.

Cena diagnostiky v autorizovanom servise: priemerne od 35,- € 
Cena diagnostiky v neautorizovanom servise: priemerne od 18,- €
Cena zariadenia AUTOCAR je ekvivalentná 2-4 diagnostickým úkonom v autoservise!

Servis účtuje diagnostiku, problém sa neodstráni

Pravidelne nastáva prípad, kedy automobil po opustení autoservisu vykazuje poruchu naďalej, alebo sa porucha objaví po prejdení niekoľko desiatok km. Taktiež sa stáva, že Vám mechanik odovzdá automobil s tvrdením, že neboli schopný závadu odstrániť. Vo všetkých prípadoch Vám ale opakovane účtujú servisné úkony vrátene diagnostiky. Prečo sa to deje, prečo sa závady objavujú opäť, a prečo klienti autoservisov opakovane platia za ten istý úkon - my to vieme.

Naši zákazníci tento problém nemajú. Naša technická podpora je pre našich klientov k dispozícii kedykoľvek a ochotne poradíme v prípade, ak sa počínanie autoservisu nepozdáva.

Servis nevykoná úplnú diagnostiku

Samozrejme kvalitne odvedená práca sa cení, ale napriek tomu v mnohých servisoch vykonajú iba čiastočnú diagnostiku a poruchu sa nenájde, pretože sa prejavuje iným spôsobom. Riadne odvedená diagnostika problému môže trvať aj 3-6h pričom je nutné vykonať testovacie jazdy. V mnohých servisoch sa to nedeje alebo klientovi takúto možnosť ponúknu, ale v tom prípade sa cena opravy šplhá do vyšších čísel.

Pomocou našich zariadení dokážu klienti zistiť poruchu, nájsť príčinu a dozvedieť sa o postupoch, ako ju odstrániť. Zároveň dokážu vykonať kompletnú diagnostiku s meraním a testovaním za jazdy bez toho, aby cena opravy bola vyššia ako výmena konkrétneho dielu.

Oprava vymieňaním komponentov

Ak sa v autoservise nedarí nájsť príčinu poruchy (väčšinou je to zapríčinené nekvalifikovaným personálom), snaží sa riešit opravu výmenou viacerých komponentov a to v poradí, v akom to mechanikovi naznačuje diagnostika, ktorej obsluhu nezvláda. V takomto prípade klienta postihne značná finančná strata, keďže všetky (aj nepodarené) úkony servisy účtujú. 

Naši klienti majú možnosť dozvedieť sa o charaktere poruchy a pri návšteve autoservisu tak upozorniť mechanika na príčinu, čím si značne znižujú náklady na opravu.

Servis účtuje úkony nad rámec potreby

V niektorých prípadoch sa porucha automobilu prejavuje nepravidelne a jej príčinou môže byť viac faktorov. Autoservisy tento fakt radi zneužívajú a vykonávajú/účtujú opravy, ktoré s príčinou niako nesúvisia, avšak šikovný mechanik ich dokáže spojiť do súvislosti. V tomto prípade sa servis automobilu predražuje neúmerne.

Prípady, príklady a prekvapenia

Porucha: vypadávanie funkcie palubného počítača, otáčkomera, rýchlomera
Vyjadrenie servisu: nutná výmena palubnej jednotky (600,- €)
Zistenie klienta pomocou zariadenia AUTOCAR: chyba ukostrenia, zlý signál/skrat, cena opravy: 25,- €

Porucha: chyba na ABS a ESP, výstraha na displeji automobilu, nefunkčné ABS a ESP 
Vyjadrenie autoservisu: nutná diagnostika (50,- €), nutná výmena snímača ESP a ABS (220,- €)
Zistenie klienta pomocou zariadenia AUTOCAR: sporadická chyba, po vymazaní pamäte jednotky fungujú snímače ďalej, ESP a ABS aktívne; po konzultácii s tech. podporou sa jednalo o syndróm slabej autobatérie, jej výmenou sa závady prestali objajovať; cena opravy: 75,- € za novú autobatériu

Porucha: šklbanie motora, nepravidelný chod, nízky výkon
Vyjadrenie autoservisu: diagnostika turba, problém s turbodúchdlom, výmena (800,- €)
Zistenie klienta pomocou zariadenia AUTOCAR: po konzultácii s tech. podporou a preverením motorového priestoru klientom, sa jednalo o prasknutú trubicu medzi turbodúchadlom a motorom, cena opravy: 80,- €

Porucha: nepravidelný chod motora
Vyjadrenie autoservisu: problém s palivovým čerpadlom, servis čerpadla, výmena palivového filtra, výmena vzduchového filtra
Zistenie klienta pomocou zariadenia AUTOCAR: po odmeraní za chodu zistený nízky tlak v 3 valci, problém so zapaľovacou sviečkou, cena opravy: 20,- €

Porucha: zlý štart za chladných podmienok, motor naskočí po 15-20 sekundách
Vyjadrenie autoservisu: problém so štartérom - starnutie, nutná pravidelná výmena, zakaždým 250,- € 
Zistenie klienta pomocou zariadenia AUTOCAR: štartér starnutím točí tesne pod požadovanú hranicu riadiacej jednotky automobilu, tým pádom riadiaca jednotka nepovolí vstrek paliva; úpravou minimálnej nutnej hodnoty automobil štartuje bez problémov aj v tuhých mrazoch; cena opravy: 0,- €

Ďalšie témy ohľadom problémov s automobilmi a konkrétne návody na ich riešenie sú prístupné pre našich klientov prostredníctvom elektronickej komunikácie.

 

 Obchodné oddelenie
(pracovné dni)

tel.: +421 902 20 70 50 email: info@autocar.wz.sk


Technická podpora
(nonstop 24/7/365)

email
info@autocar.wz.sk

TOPlist